menu
menu
menu
menu
menu
menu
menu
menu
menu

Poniżej znajduje się krótka charakteryzacja pułapek jakie najczęściej spotkamy podczas naszej wędrówki w grze. Część z nich działa tylko na nas, inne na naszych przeciwników a część na nas oraz wrogów.

traps

PŁOMIENIE / OGNIE

Znajdują się w każdym świecie po jakim wędrujemy i to często na samym środku drogi (w postaci ognisk) dlatego bywają irytującą przeszkodą. Oprócz utraty naszej energii zatrzymują nas chwilowo. Działają również na naszych wrogów jednak jeśli któryś z naszych przeciwników się zapali biega w około i stwarza nowe zagrożenie.
traps

KOLCE (STOJĄCE / RUCHOME)

Kolejna przeszkoda którą napotkamy bardzo często w różnych postaciach: naziemne, w ścianie, w suficie oraz obracające się na wałkach. Wszystkie działają jednakowo jednak dają inny efekt wizualny :) Na przeciwników działa zabójczo. Należy wykorzystywać je w przypadku dużej ilości przeciwników lub jeśli chcemy jak najszybciej zakończyć walkę.
traps

POSĄGI PLUJĄCE OGNIEM

Jest ich sporo w Wu Shi Academy. Ognie wydmuchiwane z posągów są co kilka sekund (płonące oczy są ostrzeżeniem). Należy je oczywiście omijać kiedy nie ma ognia. Co dziwne, działają na nas bardzo słabo.
traps

KWAS / LAWA

Zajmują zazwyczaj dużą część obszaru w jakim się znajdujemy. Kiedy się zetkniemy z lawą lub kwasem stracimy trochę energii natomiast nasi przeciwnicy giną od razu. Należy ich tam umieszczać gdy pojawiają się w dużych ilościach.
traps

ŻYJĄCE DRZEWO

Znajdują się tylko w Living Forest ale jest ich sporo. Doskonała pułapka na naszych przeciwników natomiast na nas nie działa. Zabija naszych wrogów automatycznie.
traps

ŻYJĄCE DRZEWO

Uważam że jedna z najgroźniejszych pułapek w grze. Działa na kilka sposobów. Może nas jedynie odrzucić gałęziami ale może nas podnieść i porządnie poobijać tracąc nam przy tym sporo energii. Działa również na wrogów takimi sposobami jak na nas oraz możemy nabić przeciwnika na gałęzie. Znajdują się tylko w Living Forest i to tylko w kilku miejscach (zazwyczaj tam gdzie dochodzi do walki).
traps

KATAPULTA

Znajdują się w Wu Shi Academy. Dla nas nie stanowią żadnego zagrożenia. Natomiast jeśli wrzucimy naszego przeciwnika na katapultę zostaje wyrzucony i pozbywamy się go.
traps

SPADAJĄCE / LATAJĄCE KAMIENIE

To dziwne, ale nie ma ich dużo. Możemy się natknąć na dwa rodzaje kamieni: spadających na nas z góry (trudne do ominięcia) lub lecą na nas 'od strony ekranu'. Musimy poczekać aż taki kamień się rozwali po czym przejść dalej.
traps

RUCHOME KOLCE

Znajdują się w Soul Tombs. Są na całej szerokości i długości drogi w kilku miejscach więc będziemy musieli po nich przechodzić. Małe kolce przesuwają się albo 'z prądem' albo 'pod prąd' - oczywiście ta pierwsza wersja jest nieco trudniejsza. Należy je przeskakiwać. Na naszych przeciwników nie działają tak jak normalne kolce, jedynie ich ranią.
traps

WISZĄCE HAKI

Pułapka która rzadko pojawia się na naszej drodze a działa tylko na naszych wrogów. Zabija ich automatycznie ale trudno nakierować na nie naszych przeciwników. Występują też w formie zaczepów w jednej lokacji Soul Tombs (działają tak samo ale inaczej wygląda ich działanie).
traps

WĄŻ

Napotkamy je jedynie w Living Forest. Wynurzają się z wody jeśli podczas przechodzenia przez wodę wpadniemy do niej. Kąsają nas zabierając trochę energii. Naszych wrogów też nie oszczędzają.
traps

LATAJĄCE CZASZKI

Typowo upierdliwa przeszkoda. Na szczęście są tylko w dwóch miejscach w grze a ich działanie opiera się na strącaniu nas z miejsca w którym się znajdujemy. Przy okazji tracą nam energię. Znajdują się tam gdzie nie ma wrogów więc kierują się zawsze w naszą stronę.