Poniżej znajduje się krótka charakteryzacja pułapek jakie najczęściej spotkamy podczas naszej wędrówki w grze. Część z nich działa tylko na nas, inne na naszych przeciwników a część na nas oraz wrogów.
|
PŁOMIENIE / OGNIEZnajdują się w każdym świecie po jakim wędrujemy i to często na samym środku drogi (w postaci ognisk) dlatego bywają irytującą przeszkodą. Oprócz utraty naszej energii zatrzymują nas chwilowo. Działają również na naszych wrogów jednak jeśli któryś z naszych przeciwników się zapali biega w około i stwarza nowe zagrożenie. |
|
KOLCE (STOJĄCE / RUCHOME)Kolejna przeszkoda którą napotkamy bardzo często w różnych postaciach: naziemne, w ścianie, w suficie oraz obracające się na wałkach. Wszystkie działają jednakowo jednak dają inny efekt wizualny :) Na przeciwników działa zabójczo. Należy wykorzystywać je w przypadku dużej ilości przeciwników lub jeśli chcemy jak najszybciej zakończyć walkę. |
|
POSĄGI PLUJĄCE OGNIEMJest ich sporo w Wu Shi Academy. Ognie wydmuchiwane z posągów są co kilka sekund (płonące oczy są ostrzeżeniem). Należy je oczywiście omijać kiedy nie ma ognia. Co dziwne, działają na nas bardzo słabo. |
|
KWAS / LAWAZajmują zazwyczaj dużą część obszaru w jakim się znajdujemy. Kiedy się zetkniemy z lawą lub kwasem stracimy trochę energii natomiast nasi przeciwnicy giną od razu. Należy ich tam umieszczać gdy pojawiają się w dużych ilościach. |
|
ŻYJĄCE DRZEWOZnajdują się tylko w Living Forest ale jest ich sporo. Doskonała pułapka na naszych przeciwników natomiast na nas nie działa. Zabija naszych wrogów automatycznie. |
|
ŻYJĄCE DRZEWOUważam że jedna z najgroźniejszych pułapek w grze. Działa na kilka sposobów. Może nas jedynie odrzucić gałęziami ale może nas podnieść i porządnie poobijać tracąc nam przy tym sporo energii. Działa również na wrogów takimi sposobami jak na nas oraz możemy nabić przeciwnika na gałęzie. Znajdują się tylko w Living Forest i to tylko w kilku miejscach (zazwyczaj tam gdzie dochodzi do walki). |
|
KATAPULTAZnajdują się w Wu Shi Academy. Dla nas nie stanowią żadnego zagrożenia. Natomiast jeśli wrzucimy naszego przeciwnika na katapultę zostaje wyrzucony i pozbywamy się go. |
|
SPADAJĄCE / LATAJĄCE KAMIENIETo dziwne, ale nie ma ich dużo. Możemy się natknąć na dwa rodzaje kamieni: spadających na nas z góry (trudne do ominięcia) lub lecą na nas 'od strony ekranu'. Musimy poczekać aż taki kamień się rozwali po czym przejść dalej. |
|
RUCHOME KOLCEZnajdują się w Soul Tombs. Są na całej szerokości i długości drogi w kilku miejscach więc będziemy musieli po nich przechodzić. Małe kolce przesuwają się albo 'z prądem' albo 'pod prąd' - oczywiście ta pierwsza wersja jest nieco trudniejsza. Należy je przeskakiwać. Na naszych przeciwników nie działają tak jak normalne kolce, jedynie ich ranią. |
|
WISZĄCE HAKIPułapka która rzadko pojawia się na naszej drodze a działa tylko na naszych wrogów. Zabija ich automatycznie ale trudno nakierować na nie naszych przeciwników. Występują też w formie zaczepów w jednej lokacji Soul Tombs (działają tak samo ale inaczej wygląda ich działanie). |
|
WĄŻNapotkamy je jedynie w Living Forest. Wynurzają się z wody jeśli podczas przechodzenia przez wodę wpadniemy do niej. Kąsają nas zabierając trochę energii. Naszych wrogów też nie oszczędzają. |
|
LATAJĄCE CZASZKITypowo upierdliwa przeszkoda. Na szczęście są tylko w dwóch miejscach w grze a ich działanie opiera się na strącaniu nas z miejsca w którym się znajdujemy. Przy okazji tracą nam energię. Znajdują się tam gdzie nie ma wrogów więc kierują się zawsze w naszą stronę. |