nitara

postac

KILKA SŁÓW

Nitara pochodzi z Vaeternus i należy do rasy Wampirów. Za wszelką cenę chce ochronić resztę swojej rasy przed polującym na nich demonem o imieniu Asrah. Mimo, że Wampiry nie kojarzone są z dobrymi stworzeniami, Nitara została przedstawiona jako postać pozytywna, starająca się o oddzielenie jej wymiaru od Outworld.

spacer

DODATKOWE INFORMACJE

POJAWIŁA SIĘ: MK: Deadly Alliance,
MK: Tournament Edition,
MK: Armageddon
POCHODZENIE: Vatetrnus (część Outworld)
GATUNEK: Wampir
NATURA: Zła
PRZYJACIELE: Reptile
WROGOWIE: Ashrah
ORGANIZACJA: Brak
STYLE: Leopard (MK:DA, MK:A)
Fu Jow Pai (MK:DA)
STYLE Z BRONIĄ: Kama (MK:DA, MK:A)
historia

MK: Deadly Alliance / MK: Tournament Edition

Wampirzyca Nitara nareszcie odkryła lokalizację Kuli, która trzymała ją w Outworld. Niestety, znajdowała się ona w miejscu, do którego Nitara nie była w stanie dotrzeć. Ale cyborg-ninja Cyrax z Ziemi miał możliwość zdobycia dla niej Kuli. Przez ostrożną manipulację, namówiła Reptile'a do zaatakowania Cyraxa i uszkodzenia w ten sposób jego panelu ramieniowego. Uszkodzenie jego transportera zatrzymała Cyraxa porzuconego w Outworld. Plan Nitary znakomicie się wypełniał.

Nitara zaoferowała Cyrax’owi pomoc w powrocie do domu, ale musiał zdobyć dla niej Kulę z ukrytego miejsca. Nitara nosiła kamień szlachetny na szyi. Taki kamień pozwalał jej ludowi na podróż między królestwami. Robili to przez wieki, nawet regularnie odwiedzali Królestwo Ziemi w poszukiwaniu krwi. Cyrax nie miał wyboru musiał przyjąć ofertę i wyruszył z nią do mniemanej lokacji Kuli. Kiedy podróżowali przez całe Outworld, mieli cały czas dziwne przeczucie że ktoś za nimi podąża.

MK: Armageddon

Królestwo Vaeternus odzyskało niepodległość z pod rąk Shao Kahna. Poczułam swoją rolę w tym zwycięstwie. Restrukturyzacja naszej cywilizacji zmierza w dobrym kierunku: najszybciej jak to możliwe odzyskamy naszą dawną królewskość. Niestety nasz honor nie był wszystkim tym co powróciło z przeszłości.

Doniesienia związane z ludobójstwami obiegły odbudowujące się Impreium Moroi. Wielu wampirów zostało pozbawionych życia; nikt nie mógł ocaleć z pod ataków, by opisac napastników. Zdecydowałam się iść naprzód, by odkryć prawdę. Penetrując rany ofiar wyciągnęłam gnebiący mnie wniosek, iż morderstwa te nie są czynem dokonanym przez szajkę skrytobójców. Padły one ofiarą miecza znanego jako Datusha, zgubą Moroi. Antyczny miecz znalazł nowego właściciela. Powrócił po wampirzycą krew.

Chodź pochodzenie Datushy zostało zagubione w przeszłości, przeznaczenie jest oczywiste: Żyje, aby zabijać tyle wampirów ile będzie w stanie. Jesteśmy silną rasą; a jest niewielu tych, którzy zagrozili naszej nieśmiertelności. Wielcy spekulują na temat tego, iż miecz ten jest sam w sobie jedynym naszym naturalnym wrogiem.

Przeklęta broń odnajduje właścicieli i powoduje waire w to, że zabijają oni dla wyższych celów. W przeszłości wampiry były wykorzystywane przez niego jako swoje pionki w grze. Ostatnim był Kahil Grigesh. Pomimo tego, że był on szaleńczo owładnięty moca owego sztyleta był na tyle silny, że ostatczenie obią nad nim kontrolę. Aby odpokutować za jego poległych wampirów, zaniusł sztylet do samego środka Netherrealm gdzie popełnił harakiri więżąc Datusha w piekle.

Wieżono, że sztylet ten już nigdy nie znajdzie kolejnego wampira w tym opustoszałym miejscu. Bezpiecznie od morderstw, nasza liczba wzrosła o wiele znaczniej niż kiedykolwiek wcześniej. Lecz powrót Datushy, doporowadzi do nagłej ekstradycki wampirów. Coś musi zostać w tym kierunku zrobione.

Starsi szukali antycznego wampirzycego źródła wierząc, iż powie ono coś na temat tego jak poskromić owy sztylet. Niejasna przepowiednia Edeńska, którą odnaleźli zawiera odpowiedź. Opisuje ona potęgę wspaniałej mocy utajnioną w kraterze gdzieś w Edenii. Dostałam rozkaz odnalezienia tej potęgi i wykorzystania jej przeciw naszemu wrogowi.

Wyruszając do Edeni natknęłam sie na masakre. Ciała moich krewnych leżały wszędzie. Wśród rzeźi stała kobieta w bieli trzymając bestialski sztylet. Rozwścieczona, rozpoczęłam z nią walkę, była zbyt silna. Zrezygnowana odciągłam ją z Vaeternus uciekając.

Jak długo jej uwaga będzie skupiona na mnie, społeczeństwo wampirów będzie bezpieczne. Muszę zwabić Ashrę bliżej krateru i użyć sztyletu przeciwko jej. To może być jedyna szansa zniszczenia sztyletu raz na zawsze. Niech Moroi żyje wiecznie.

ciekawostki

W MK:Deception miał pojawić się odpowiednik Nitary - facet wampir, jednak Ed postanowił przełożyć go z braku czasu.

Zobacz też:

postaci postaci postaci postaci