Nitara

Nitara

Podstawowe informacje

wiek: nieśmiertelna (zginie jeśli przestanie pić krew);
włosy: czarne;
oczy: kocie (pionowe czarne źrenice i żółte białka);
pochodzenie: wampirzy świat;
gatunek: wampir;
organizacja: wolny strzelec;
usposobienie: neutralna;

Konquest Mortal Kombat: Deadly Alliance

Wampirza rasa istniała przez eony i podróżowała do wielu światów, by żywić się krwią pomniejszych gatunków. Ziemia również była doskonałym źródłem pożywienia, ale jej słońce emituje promieniowanie, które jest szkodliwe dla wampirów. Skutkiem czego mogą one podróżować do tego świata jedynie na krótkie okresy czasu i tylko na półkulę odwróconą od słońca.

Mortal Kombat: Deadly Alliance

Historia

Wampirzyca Nitara w końcu odkryła położenie Kuli (Orb), która zespalała jej wymiar z Outworld. Niestety, Kula położona była w miejscu, gdzie nigdy się nie dostanie. Jednakże, cyborg ninja, Cyrax, z Ziemi ma możliwość, by odzyskać dla niej Kulę. Poprzez ostrożną manipulację, przekonała Reptile'a, by walczył z Cyraxem i zniszczył jego ręczny panel podczas starcia. Uszkodzenie transportera uwięziło Cyraxa w Outworld. Jej plan pięknie się układał.

Nitara zaoferowała, że wyśle Cyraxa z powrotem na Ziemię jeśli zdołałby odzyskać dla niej Kulę (Orb) z miejsca jej ukrycia. Nitara nosiła na szyi naszyjnik z klejnotem. Klejnoty te pozwalały jej ludowi przemierzać światy. Robili to od wieków i odwiedzali regularnie nawet Ziemię w poszukiwaniu krwi. Cyrax nie miał wyjścia, jak przyjąć propozycję i poszedł z nią do miejsca gdzie miała znajdować się Kula. Jednak, gdy tak przemierzali Outworld, mieli dziwne uczucie, że są śledzeni.

Zakończenie

Po czasie, który wydawał się być wiecznością, Cyrax w końcu wyłonił się z lawy trzymając Kulę (Orb), która przez wieki zespalała jej wymiar z Outworld. W końcu miała Kulę w ręku. Będzie mogła uwolnić swój lud z więzienia Shao Kahna. Dotrzymując warunków umowy, wysłała Cyraxa z powrotem na Ziemię w zamian za Kulę.

Nitara spojrzała w Kulę. Wydawała się lśnić od uwięzionej w niej energii. Podniosła ją nad głowę, a potem rozbiła o podłogę. Kula rozbiła się z nieludzkim, rozdzierającym duszę wyciem. Jej straszliwa energia eksplodowała i pozbawiła Nitarę przytomności. Później obudziła się, po raz pierwszy na swej ojczystej ziemi.

Mortal Kombat: Armageddon

Historia

Świat Vaeternus odzyskał niepodległość po rządach Shao Kahna. Szanowano mnie za mą rolę, jaką odegrałam w zwycięstwie. Przebudowa naszej cywilizacji była daleko posunięta; wkrótce odzyskalibyśmy naszą dawną majestatyczność. Niestety, nasz honor nie był jedyną rzeczą, jaka powróciła z mroków wieków...

Cesarstwo Moroi, lotem błyskawicy, przebiegły wieści o ludobójstwie. Wiele wampirów zostało zamordowanych; jak dotąd żaden nie przeżył ataku, by opisać zamachowców. Wyruszyłam w drogę, by odkryć prawdę. Badając rany zabitych, doszłam do przygnębiającego wniosku, że morderstwa te nie były dziełem grupy zabójców. Zabici padli ofiarą ostrza znanego jako Dathusha, zmory Moroi. Starożytne ostrze znalazło nowego nosiciela. Powróciło po wampirzą krew.

Pomimo iż pochodzenie Dathushy zaginęło w mrokach dziejów, jego cel jest jasny: żyje, by zabić tak dużo wampirów jak tylko zdoła. W przeszłości wybierało sobie na marionetkę wampira. Ostatnim był Kahli Grigesh. Pomimo iż poprzez moc miecza popadł w szaleństwo, był wystarczająco silny, by w końcu przezwyciężyć jego kontrolę nad umysłem. By odpokutować za zamordowanie swych pobratymców wampirów, zabrał miecz do Netherealm, gdzie popełnił hara-kiri, więżąc Dathushę w Piekle.

Wierzono, że miecz już nigdy nie znajdzie kolejnego wampirzego nosiciela w tym odludnym miejscu. Bezpieczni od rzezi, nasze szeregi rozrosły się bardziej niż kiedykolwiek zanotowała historia. Lecz wraz z powrotem Dathushy, wampiry szybko zaczęły wymierać. Coś trzeba zrobić!

Starszyzna szukała w starożytnych tekstach wampirów, w nadziei na znalezienie sposobu na pokonanie ostrza. Niejasna Edeńska przepowiednia, którą znaleźli może być kluczem. Opisuje ona wielką moc ukrytą tam w kraterze. Dostałam rozkaz odnaleźć tę moc i użyć jej przeciw naszemu wrogowi.

W drodze do Edeni, natknęłam się na masakrę. Wszędzie leżały ciała mych wampirzych pobratymców. W samym środku tej jatki stała kobieta odziana w biel, dzierżąca bluźniercze ostrze. Rozwścieczona, stoczyłam z nią walkę - lecz była zbyt silna. Wyrwałam się, odciągając ją od Vaeternus podczas mej ucieczki.

Tak długo jak jej uwaga skupia się na mnie, wampirza rasa będzie bezpieczna. Muszę zwabić Ashrah bliżej do krateru i użyć przeciw niej Edeńskiej broni. To może być nasza ostatnia nadzieja na pozbycie się ostrza raz na zawsze. Niech Moroi żyje wiecznie!

Zakończenie

Dar boskiej mocy przemienił Nitarę w boga krwi. Przerażeni wojownicy zaczęli uciekać z piramidy, ale żadnemu nie udało się uciec przed jej gniewem. Poczynając od Shao Kahna, zmieniła wszystkich w swych wampirzych niewolników. Z najpotężniejszymi wojownikami wszechświata do swojej dyspozycji, Nitara i jej niepowstrzymana armia z łatwością podbili światy.

Dodatkowe informacje

Raczej myślę, żę wątpię. Już widzę jak Kahn dał się pokonać jakiejś tam wampirzycy. Nieprawdziwe.