Khameleon

Khameleon

Podstawowe informacje

wiek: długowieczna;
krewni: w pewnym sensie Reptile;
pochodzenie: Zaterra;
gatunek: Raptor;
organizacja: wolny strzelec;
usposobienie: neutralna;
style walki: Eagle Claw;
broń: Falchion;

Ciekawostki

Inne

Wbrew temu co mówi Steve Beran, Khameleon nie pojawiła się w Mortal Kombat III ale Mortal Kombat Trilogy. Zgadza się platforma, ponieważ było to Nintendo64, natomiast w wersji na PSX i PC zamiast Khameleon gracze walczyli z Chameleonem, czyli jej męskim odpowiednikiem.

Pomimo iż zawsze powiązuje się ją z Reptilem, nigdy nie była wspomniana w jego historiach.

Była jedyną postacią, która była grywalna wcześniej, a nie powróciła w MK:Armageddon. Szansę dostała dopiero wraz z pojawieniem się wersji na konsolę Wii.

Jedna z trzech postaci (obok Chameleona i Tavena), które nie posiadają reliktu w trybie Konquest w MK:Armageddon.

Karta

John Vogel

(scenariusz / animacja)

Z tego co wiemy, Khameleon jest jedyną przedstawicielką Raptorów płci żeńskiej, która przetrwała. To ta sama rasa, z której pochodzi Reptile. Jej cała rasa i świat zostały dawno temu zniszczone przez Shao Kahna, a jej głównym celem w życiu jest go za to zabić.

Steve Beran

(scenografia)

Po raz pierwszy pojawiła się w Mortal Kombat III na Nintendo64. Ponownie ją dodaliśmy, ponieważ wielu fanów twierdziło, że była jedną z tych postaci, które już więcej się nigdzie nie pojawiły. Jej wcześniejsza wersja była praktycznie Kitaną ze zmieniającą się paletą kolorów, ale w Armageddonie chcialiśmy dać jej nieco inny wygląd i dłuższe włosy. Ma też przezroczystą skórę, przez którą prześwoituje tło, co jest bardzo fajnym efektem. Jej kostium zmienia kolor, gdy wykonuje ruchy innych postaci.

Ed Boon

(dyrektor kreatywny)

Jej ciosy specjalne są pożyczone od innych wojowniczek. Na przykład ognista kula Tanyi, teleport z kopnięciem Mileeny. Ma praktycznie wszystkie najlepsze ciosy Kitany, Mileeny, Tanyi, Jade.