Hotaru

Hotaru

Podstawowe informacje

stan: zmarły;
wiek: długowieczny;
włosy: siwe;
oczy: białe;
pochodzenie: Seido / Order Realm;
gatunek: człowiek;
organizacja: Seidan Guard, pracował dla Onagi;
usposobienie: neutralny;
style walki: Ba Shan Fan, Pi Gua;
broń: Naginata;

Ciekawostki

Okiem fanów

O dziwo, Hotaru to całkiem dobrze skonstruowana postać, a jednak mało doceniana. Choć czy jest się tak właściwie czemu dziwić? Znakomita większość postaci z gier 3D została pogrzebana z kretesem głównie przez fabułę i wtórność (powtarzalność ciosów starych postaci u nowych). Hotaru jest jednak jednym z tych bohaterów, których potencjał naprawdę niepotrzebnie poszedł na straty.

Sam jego wygląd jest ciekawy i całkiem dobrze wpisuje się w ogólny charakter serii - wzorowany na samurajach, choć nieco podrasowany. Historia również jest niczego sobie - strażnik w innym świecie, później najemnik i łowca polujący na dawnego podkomendnego – Dairou. Ewidentnie widać tu zmarnowany potencjał, ale przy odrobinie szczęścia da się to naprawić w kolejnych odsłonach serii, jeśli scenarzystom w WB zachce się zająć bliżej tą postacią.

Inne

Po japońsku jego imię znaczy "świetlik", a zapisuje się to tak: ホタル

Jego wczesne koncepcje przedstawiały go z czarnymi włosami.

Karta

John Vogel

(scenariusz / animacja)

Misją Hotaru jest utrzymywanie Porządku za wszelką cenę. Z nim i Havikiem chcieliśmy popróbować Chaosu i Porządku, gdzie Hotaru stoi po stronie Porządku, a Havik po stronie Chaosu. Na przykład Hotaru sprzymierza się z Onagą tylko dlatego, że ten zaprowadzi Porządek we wszechświecie, ale nie obchodzi go już jak tego dokona. Będzie bronił prawa, nie zważając na konsekwencje ani nie bacząc na koszty.

Jay Biondo

(programista)

Hotaru jest naprawdę interesującą postacią, ma taką niezłomną wolę i wiarę w Porządek.

Jednym z jego ciosów, które uwielbiam jest pocisk, który wystrzeliwuje w kierunku ziemi, a który potem wybucha. Myślę, że jest to jeden z najbardziej widowiskowych ciosów, ale ma też niesamowitą wartość strategiczną.

Jennifer Hedrick

(postaci)

Gdy projektowałam kostium Hotaru, najpierw wzięłam pod uwagę jego imię, które po japońsku znaczy "ważka". Więc obrałam tą drogę i stworzyłam zbroję przypominającą pancerz owada, która w ostatecznym rozrachunku wyglądala bardziej na zbroję wojownika aniżeli owada.

Tony Goskie

(tła)

Najpierw wystrzeliwuje pocisk, a potem można zadać cios, więc daje to możliwość zrobienia kombosa.

Nick Shin

(programista)

Hotaru jest interesujący dlatego, że ma wiele fajnych efektów i charakterystycznych dla siebie ruchów, które czynią go wcale popularnym.

Mike Boon

(programista)

Zdecydowanie jest jedną z bardziej wyróżniających się postaci w grze, biorąc pod uwagę nowych wojowników.