Fujin

Fujin

Podstawowe informacje

wiek: nieśmiertelny;
włosy: siwe;
oczy: całe świecące na biało;
krewni: w pewnym sensie inni bogowie;
pochodzenie: Niebiosa;
gatunek: bóg (wiatru);
organizacja: jeden z ostatnich bogów Ziemi, Obrońca Królestwa Ziemskiego;
usposobienie: dobry;
style walki: Lui He;
broń: Plasma Crossbow, Devastator;

Ciekawostki

Okiem fanów

Zadebiutował w MK Mythologies: Sub-Zero, choć wtedy nie miał jeszcze imienia. Potem pojawił się już jako Fujin w MK4, w którym gracze mogli się w niego wcielić. to dość dziwne, ponieważ Fujin jest jedną z niewielu postaci, które debiutowały w grze 2D, a nie zdobyły zbytniej popularności i tak jest do dziś. Na plus dla niego można z pewnością zaliczyć jednak fakt, że z pewnością nie jest postacią znienawidzoną, co często zdarzało się z bohaterami wprowadzanymi poza pierwszymi, klasycznymi częściami. Szansą dla niego będzie odnowienie serii i dobrze napisany scenariusz, ale jak będzie dowiemy się dopiero w kolejnych częściach. Na razie Fujin pozostaje tam gdzie jest, czyli w cieniu.

Inne

Fujin jest jednym z ostatnich ziemskich bogów, którzy uszli z życiem po ataku Shinnoka na Ziemię wieki temu.

Ed Boon zapytany, gdzie podziewał się Fujin podczas wojny z Morderczym Przymierzem, odpowiedział, że Rayden nakazał mu zostać na Ziemi, podczas gdy on sam poszedł do Outworld. Fujin miał zostać i ochraniać królestwo w razie, gdyby Raydenowi się nie powiodło i przegrał.

We wczesnej wersji MK:Armageddon jego bronią miał być Kostur Wiatru (Wind Staff), ale później to zmieniono i dano mu inną broń.

Karta

John Vogel

(scenariusz / animacja)

W Mortal Kombat 4 Rayden postaje podniesiony do godności Starego Boga, a więc ktoś musi zostać nowym obrońcą Królestwa Ziemskiego, więc Fujinowi przypada ten tytuł.

Ed Boon

(dyrektor kreatywny)

Fujin jest drugim bogiem, którego wprowadziliśmy w Mortal Kombat. Rayden był pierwszy, a Fujin jest bogiem wiatru. Zawsze żałowałem utratu tej kuszy, którą posiadał w Mortal Kombat 4, a która różniła się od zwykłego pociku innych postaci oraz zwariowanych dodatków, które od komputera wymagały naprawdę sporej dozy wysiłku do przetworzenia.

W Armageddonie najpewniej przywrócimy mu wiele z jego ciosów wspomaganych wiatrem jak podnoszenie przeciwnika, czy puszczanie w jego stronę trąby powietrznej.