Drahmin

Drahmin

Podstawowe informacje

wiek: nieśmiertelny;
włosy: czarne (jako człowiek), brak (jako Oni);
oczy: białe;
pochodzenie: Outworld (człowiek), Netherealm (Oni);
gatunek: (przed wygnaniem) człowiek, (po wygnaniu) Oni;
organizacja: pracował dla Quan Chi, Shang Tsunga, obecnie wolny strzelec;
zawód: przed wygnaniem władca w Outworld, po wygnaniu Dręczyciel;
usposobienie: zły;
style walki: Netherealm, Oni, Hung Gar;
broń: Iron Club;

Ciekawostki

Okiem fanów

Jedna z najbardziej mrocznych postaci, jakie kiedykolwiek zaszczyciły serię, co okazało się jej wielkim atutem. Ale nie tylko to przemówiło fanom do wyobraźni (choć wygląd miał w tym bardzo dużą zasługę). Jego historia jest jedną z lepiej przemyślanych, jeśli idzie o gry stworzone po MK4, ponieważ miał on nie tylko historię i zakończenie jak każda inna postać, ale też dodatkowy szkic, który zdradzał odrobinę szczegółów z jego poprzedniego życia jako człowieka i tego, w jaki sposób stał się tym, kim jest. Ponadto nie każda postać ma stado krążących wokół niej much.

Natomiast ciemną stroną tej postaci jest brak kombosów, jakie można spotkać u każdej innej postaci, co sprawiło, że był jedną z najtrudniejszych postaci do opanowania, a może nawet i to, że nie pojawił się w Deception. Za to w Armegeddon dano mu już normalne kombosy.

Inne

Miał nosić imię Amon, biblijnego demona, by pasowało do Molocha, ale zmieniono to na etapie produkcji.

Jego wygląd w trybie Konquest w Armageddon sugeruje, że zginął pod gruzami pałacu Shang Tsung, gdy Rayden wysadził się w intro do Deception.

Artykuł w piśmie Game Informer zatytułowanym "10 rzeczy, których nie wiecie o Edzie Boonie" twierdzi, że Drahmin jest drugą, najmniej lubianą przez Boona postacią. Pierwszą jest Hsu Hao.

Karta

John Vogel

(scenariusz / animacja)

Drahmin jest naprawdę ciekawie wyglądającą postacią. Nie wygląda jak postać, której można się spodziewać po Mortal kombat. Pochodzi z Netherealm i jest czymś więcej aniżeli demonem. W Deadly Alliance razem z Molochem pomagają Quan Chi w ucieczce z Netherealm, po czym tan zdradza ich i porzuca, a oni rozpoczynają przeciw niemu wendettę.

Steve Beran

(scenografia)

Drahmin ma fajny wygląd człowieka odartego ze skóry, mającego maczugę zamiast dłoni. Jest praktycznie wielką chodzącą kupą rozkładającego się mięsa.

Ed Boon

(dyrektor kreatywny)

Drahmin był prawdopodobnie najtrudniejszą do zaprogramowania postacią, ponieważ miał tą maczugę, która lubiła zmieniać strony i musieliśmy napisać specjalny kod, który sprawiał, że pozostawała na jego prawej ręce.

Był jedną z najdziwniej wyglądających postaci, inaczej niż ninja, niż istota ludzka, jak dziwne zwłoki odziane w maskę. Dla mnie jest najbardziej osobliwą postacią w serii.

Ma jedne z najbardziej komicznych ciosów, np. strzela kulą much, które zawsze wkoło niego latają, i od których jego przeciwnik się ogania.